Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: CHOJNA
|
Wysłany: Sob 11:06, 10 Mar 2007 Temat postu: Poradnik dla paladyna [poczatkujacego] |
|
|
|
Poradnik dla początkującego paladyna
Paladyn to dosyć trudna do prowadzenia profesja, lecz gdy się ją dobrze wytrenuje, wszystkie trudności wynikające z prowadzenia nie mają większego znaczenia, ponieważ jest on wtedy potężny.
Rookgaard
Przejść go jak najszybciej i z jak największą ilością kasy i nie popełniać błędu jakim jest trenowanie Distance Fighting na tej wyspie. [Dokładnie, nie warto poświęcać ani sekundy, na trenowanie Distance Fighting na Rooku! - dop. Soulfein]
Mainland
Uzbrojenie
Tu zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że pally potrzebuje dobrego eq, a niektórzy że nie. Ja obstaje przy tej drugiej opcji. [Ja obstaje przy tym, że lepsza zbroja coś jednak daje ]
8-12 lvl: soldier helmet,scale arm, chain legs, dwarven/dark shield, speary,buty (Oczywiście zakup łuku jest konieczny!).
13-15 lvl: soldier helmet, scale arm, brass legs, dwarven shield, speary, buty, scarf.
16-20 lvl: Dark/Steel Helmet, Plate/Dark Armor, Brass legs, buty, Dwarven shield, speary.
21-25 lvl: Plate Set (legi i armor), steel/dark helmet, leather boots i reszta bez zmian (jak masz kase to dragon shield lub guardian shield).
UWAGA! Paladyn zawsze powinien nosić co najmniej BP OF UH jeśli może je obsługiwać! Powinien mieć też dużo strzał na składzie. (bełtów później też) [Zgadzam się w 100%, bp UH trzeba mieć zawsze przy sobie ]
Skille i magic level
Oczywiście gdy nie mamy czasu na expienie, najlepszą opcją jest trening. Optymalne skille dla Pallyego to:
8-12 lvl: 30/xx 4 mlvl (oczywiście shielding ile się da, ale nie ma reguły).
13-15 lvl: 45/xx 6-7 mlvl (tu już radzę chodzić z łukiem, radzę też kupić czar exevo con {CONJURE ARROW}).
16-20 lvl: 60/xx 8-9 mlvl (8 jest wymagany na vitę {EXURA VITA - ULTIMATE HEALING} więc jest bardzo ważny).
21-25 lvl 70/xx 12-15 mlvl (na 15 niewidka i można już chodzić na co poniektóre potworki, tu już można startować też z kuszą).
Na co chodzić?
8-12 lvl: Trolle, Dwarfy, Orci, Rotwormy, Minotaury (wszystko ze spearów).
13-15 lvl: Ghoule, Dwarf Soldiery (koniecznie UH), Slimy, Orci Warriory, Cyclopsy, Wild Warriory, Amazony, Valkirie, Minotaur Guardy.
16-20 lvl: Dwarf Guardy, Dragony (ale ostrożnie) [na tym levelu - bardzo ostrożnie ], Mino Magi, Mino Archery, Orci wszelkiej maści, Demon Skeletony.
21-25 lvl: Wszystko co powyżej jest opisane + huncenie z kolegami na dlach, gsach itp.
Uciekanie
Jest to podstawowa umiejętność paladyna. Oto parę rad dotyczących tej umiejętności:
Uciekaj zawsze tą drogą skąd przyszedłeś!
Staraj się omijać wąskie przejścia!
Chodzenie na ukos spowalnia, wykorzystuj to jak najczęściej (próbuj tak robić, aby potwory często musiały chodzić na ukos)!
Staraj się blokować potwory skrzynkami/fieldami itp.
Gdy przeciwnik jest wolny, rób półsekundowe przerwy (jeśli jest daleko, czyli gdzieś tak 3/4 ekranu), przyśpieszy to strzelanie!
Czary, które powinienem znać
8-12 lvl: Find Person (exiva "nick"), Conjure Food (exevo pan), Light (utevo lux), Light Healing (exura), Intense Healing (exura gran).
13-15 lvl: Conjure Arrow (exevo con), Antidote (exana pox).
16-20 lvl: Ultimate Healing (exura vita).
21-25 lvl: -
Epilog
Pisałem ten poradnik z myślą o tych, którzy dopiero zaczynają grać paladynem. Wszelkie błędy, skargi, zażalenia słać na mój e-mail
Post został pochwalony 0 razy |
|
|